- Kan ik mijn huidig GSM-nummer behouden ?
Tijdens je online activatie van een mobiel abonnement, selecteer je "ik wil mijn huidig oproepnummer behouden". Zeg uw abonnement bij uw huidige operator pas op ...
- Kan mijn snelheid beïnvloed worden door andere gebruikers?
Wanneer
u met meerdere mensen tegelijkertijd gebruikmaakt van dezelfde
internetaansluiting, kan het zijn dat andere gebruikers bandbreedte van uw
internetverbinding in beslag nemen. Dit zorgt ook voor snelheidsverlies.
Let ...
- Kan ik meerdere telefoons aansluiten?
Solobox
De Fritz!Box 7113 heeft 2 telefoonpoorten. U kunt maximaal 2 telefoontoestellen per telefoonpoort aansluiten. Let bij het installeren van de telefoontoestellen goed op dat de ...
- Kan ik meerdere oproepen gelijktijdig uitvoeren?
Solobox
U kan 1 oproep tegelijk voeren. ...
- Kan ik een faxapparaat gebruiken in combinatie met vast bellen?
Belgian Telecom kan niet garanderen dat alle toestellen werken. De diversiteit van de apparatuur is hiervoor te groot dus Belgian Telecom levert hier verder geen ...
- Kan ik overal naartoe bellen?
Ja, enkel faxnummers en
sms-berichten worden niet ondersteund. ...
- Krijg ik een spamfilter en antivirus-toepassing voor mijn mailbox?
Onze mailserver controleert alle berichten op spam-mail. Vindt de server een bericht verdacht, dan wordt het niet afgeleverd in uw mailbox. Verder controleert onze server ...
- Kan ik mijn e-mailaccount instellen op verschillende pc's?
Het is mogelijk om uw e-mailaccount op meerdere pc’s in te stellen.Let op! Als u uw e-mail ophaalt en er niet voor kiest om een ...
- Kan ik een nieuw e-mailadres aanmaken?
Via MyBTC kan u zowel nieuwe e-mailadressen aanmaken als nieuwe mailaliassen.Het nieuwe e-mailadres of deze e-mailalias wordt naast uw bestaande e-mailadres aangemaakt. ...
- Kan ik e-mail ontvangen via een andere internetverbinding dan de Belgian Telecom verbinding?
Zowel via uw e-mailprogramma (bijvoorbeeld Outlook) als via de webmail is dit mogelijk, zonder dat u hierbij iets hoeft te wijzigen aan uw instellingen. ...
- Kan ik mijn e-mail automatisch doorsturen naar een ander e-mailadres?
Om uw e-mail automatisch door te sturen naar een ander e-mailadres dient u dit in te stellen in MyBTC. ...
- Kan een oproep automatisch doorgeschakeld worden naar mijn Voice Mail?
Je wil niet gestoord worden maar je wil wel weten wanneer iemand je belt? Gebruik Call Filter. Alle oproepen worden dan doorgeschakeld naar je Voice ...
- Kan ik een andere modem/router gebruiken?
Enkel de geleverde router/modem wordt ondersteund. ...
- Kan ik een overzicht van mijn uitgaande en inkomende gesprekken raadplegen?
Ja, dit kan op uw extranet Mybtc: in het menu links, kies vaste telefonie > kies toon gesprekken > onder type gesprekken kies uitgaande of ...
- Kan ik een overzicht van mijn uitgaande en inkomende gesprekken raadplegen?
Uitgaande gesprekken
Ja, dit kan op uw extranet Mybtc: in het menu links kies vaste telefonie > toon gespreksgegevens>kies de looptijd en druk op toon gegevens.
Inkomende ...
- Kan ik een overzicht van mijn uitgaande en inkomende gesprekken raadplegen?
Uitgaande gesprekken
Ja, dit kan op uw extranet Mybtc: in het menu links, kies mobiele telefonie > kies overzicht van uw telefoongesprekken en internetverbruik>kies looptijd en ...