Gebruik: Hoe kan ik mijn oproepen doorschakelen? Inhoud: Bent u even niet thuis of op kantoor, maar wilt u toch bereikbaar zijn? Schakel dan alle oproepen door naar het telefoonnummer waarop u bereikbaar ...
Gebruik: Uw voicemailberichten ontvangen via e-mail Inhoud:
U beschikt over de mogelijkheid om uw (Box) voicemailberichten te ontvangen via e-mail. U kan deze optie inschakelen via MyBTC.
...
Productinformatie: Wat is Roaming ? Inhoud: Wanneer u in het buitenland gebeld (ook data of SMS) wordt of belt vanuit het buitenland, maakt u gebruik van een lokaal netwerk dat samenwerkt ...
Facturering: Betaling per overschrijving - betalingstermijn Inhoud: Om uw betaling tijdig te ontvangen, dient u deze ten laatste uit te
voeren 3 werkdagen voor de vervaldag vermeld op de factuur. Gelieve
rekening ...
Problemen en oplossingen: Ik ben het wachtwoord van de modem kwijt? Inhoud: Er is helaas geen mogelijkheid om het wachtwoord te achterhalen. Er is wel een mogelijkheid om de modem te resetten. U kunt de modem ...
Installatie: Werkt mijn alarmsysteem in combinatie met vast bellen? Inhoud: Niet alle (persoonlijke) alarmsystemen werken in combinatie met Belgian Telecom vast bellen.
Bij traditionele telefonie via een vaste lijn is een goede overdracht van telefonische alarmmeldingen gegarandeerd. Dit ...
Gebruik: Hoe kan ik telefoonnummers blokkeren? Inhoud: U kunt bepaalde groepen nummers via MyBTC zelf blokkeren, zodat deze niet gebeld kunnen worden vanaf uw Belgian Telecom telefoonaansluiting. Standaard zijn er geen nummers geblokkeerd.U kunt ervoor ...